Yaklaşık
bir ay önce çalıştığım alışveriş merkezinde ki bir ayakkabıcıdan superga denen
ayakkabılardan aldım. Daha önceden de kışlık kırmızılarından almıştım. Evden çıkmadan
önce baktım numarası 6.
İki
senedir aynı kitapçıdayım adamlarda aynı alışveriş merkezindeler, aşinayız
birbirimize girdim içeri direk sohbet muhabbet işte ne bu avmde ki müzik, yeter
artık bileklerimi keseceğim falan. Dedim ben bu supergaların siyahından
istiyorum 6 numara. Denedim oh tamam süper aldım çıktım. Ertesi gün tabi ki de
yeni ayakkabılarımı giydim. Mağazada sağa sola koştururken “Lan sol ayağım
acıyor“. Sonra ayaklama bir baktım ki ayakkabının sol tekinin ön kısmındaki
beyaz lastik kısım daha farklı. Yuh dedim kendime birini farklı birini farklı
almışım. İçimden nasıl sayıyorum kendime “hiç mi alışveriş yapmadın bebe” :)
hemen numaralara baktım ikiside 6 numara önce bir rahatladım gerzek değilsin
kızım rahat ol götür değişsinler. Çıktım bizim mağazadan gittim ayakkabıcıya.
“Kolay
gelsin hocam nasılsınız benim bir sıkıntım var” adamlar direk gerildi zaten. Onları
da anlıyorum mağazacılıkta böyle şeylerle uğraşmak çok sıkıcı, hele müşteri
kişisi anlayışsız biriyse. Yakasın gelir dükkanı. Ben bizim mağazadan bildiğim
için onlara sıkıntı yaratmadan nasıl çözeriz bu işi onun derdindeyim. Anlattım
sorunu kalıba koyalım dedi. Lan lastik ayakkabı kalıba koyunca genişler mi? Ama
sesimi çıkarmadım, dedim bir koysun rahatlasın yarın öbür gün bir şey derim ben
kalıba koyacaktım bıdı bıdı olmasın. Eyvallah dedim yarın getiriyorum. Ertesi
gün bıraktım iki gün kalıpta kaldı. Aldım giydim tabi ki de aynı. Dedim beyler
ne yapıyoruz? Ya değiştirin ya da firmaya mı gönderiyorsunuz ne yapıyorsunuz
çözelim bu işi ayakkabıyı almışım 10 gün olmuş giyemiyorum sıkıldım yani. Biz
yapamayız değişimini firmaya yollayacağız dedi. Form tarzı bir şey doldurduk.
Bir nüshası da bende kalacak.
İki
sene tüketici hakkı zart zurt bir ton ders görmüşüm enerjiyi kullanacak yer
arıyorum. Aha dedim kızım gün senin günün. Baktım kağıda süre 15 iş günü. Dedim
3 haftada geldi geldi. Gelmedi tüm eğitim bilgimi kusarım etrafa :) 15 iş günü
doldu. Kimse beni aramadı. Yapılacak şey basit önce tüketici haklarına gidip
danışacaksın sonra fişle, elindeki formla basacaksın dilekçeyi. Fakat işten 3
günlük bir izin aldım. Şileye gideceğim nasıl üşeniyorum uğraşmaya. Dedim üç
hafta beklemişim üç gün daha dursun. Bir yandan da içim içimi yiyor “Kızım
hakkını ara” diye. Okulda ayıplı mal üzerini okuduğumuz her şey beynimde
uçuyor, benim gibi donanımlı adamı nah kazıklarsınız falan epey heyecan
yapmışım. Ben şiledeyken sabah bir telefon. Yeni uyanmışım bismillah. Asabi asabi
açtım telefonu.
-Ölö
kömsönöz?
Deniz
hanım? Ben carrefourdan bıdı bıdı
Hiiiiy
dedim Deniİİz, sende ki nasıl bir günah almaktır, aradı adamlar işte.
Şileden
döndüm gelmiş benim ayakkabılar. Hatalı üretilmiş başka bir 6 numara göndermiş
firma :) canımsın superga :)
Hakkımızı
arayalım fekat kibar kibar :) Sabır anacım sabır :) Sevgiler.
Ben de cok severim Superga'yi... renk renk insan hangisini alacagini sasiriyor dukkana girince....
YanıtlaSilAyiptir sormasi fiyati nedir Supergalarin Istanbul'da... simdi ayipsa niye soruyorsun teyzecigim diyeceksin biliyorum... kih,kih...
En cok hangi rengi seviyorsun....6 numara diyorsun...yani kac numara oluyor...
güle güle kullan cicilerini... eskitmek nasib olsun.. amin
Şimdik yazlık olanları yani içi kürksüzler 119 liraydı ama ben avm çalışanı olduğum için 100 liraya aldım. 6 numara 38. En güzeli kesinlikle kırmızı benim kışlıklar kırmızı olduğu için bu sefer başka renk aldım. Bir rengi daha çıkmış yeni pembe ve turuncu karışımı o da çok hoşuma gitti aslında. Ah teyzem işe başladığımdan beri kaçıncı ayakkabım bu :)
YanıtlaSil