9 Ocak 2012 Pazartesi

bardak.


itiraf.com
Ben ergen dönemimde, starbucksa saydırabildiğim kadar saydırdım. Sonra büyüdüm :)
Uzun zamandır kendime bir termoslu bardak arıyordum. Gerçi bu bardağı ben almadım, hediye geldi :) Çok çok memnun kaldım. Bu yüzden burada paylaşmak istedim. Benim gibi arayan varsa daha fazla uzağa gitmesin :) Hediyem kahvesiyle birlikte kırmızı bir kutuda geldi. Onlarında resmini çekip koymak isterdim ama o kadar üşeniyorum ki, kahveyi ve kutuyu mutfaktan getirmeye. Malum 8 saatlik bir mesainin ardından kendimi eve atmış bulunmaktayım. Bardağı kullanacağım ilk gün o kadar ön yargılıydım ki :) Aramızda inanılmaz bir güvensizlik vardı. Her neyse, ben güzel güzel sütümü kaynatıp kahvemi hazırladım, bardağın içine boşalttım. Kapağını çevirerek kapattım. Sonra başladım artistik hareketler denemeye. Çalkalıyorum ama önce yavaş yavaş, sonra yan yatırıp bekletiyorum. Bardak akıtmıyor, ama içimde bir huzursuzluk. Akıtsa rahatlayacağım. Çünkü ben termoslu bardak ararken internette öyle yazılara denk geldim ki. İşte hatun kişi çantasına koymuş, telefonu, mp3ü batmış falan. Yani akıtmaması imkansız diye düşünüyorum. En sonunda kapağını sıkıca kapattım, ters çevirip koydum masanın üzerine ve işe gitmek için hazırlandım. Evden çıkarken aldım bardağı, tek bir damla sızdırmamıştı. Ama ben ne yaptım? Ne olur ne olmaz diye bir buzdolabı poşetinin içine koyup öyle attım çantaya :) İçeceğinizi i
ki saat sıcak tutuyor. Net. Sonra ılına ılına soğuyor.
Ben çok memnunum. Paylaşmak istedim. Sevgiler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder