28 Ekim 2012 Pazar

Deniz'in saatle imtihanı



Sene 2010 yine bir kış saati uygulaması zamanı. Telefonumu yeni almışım memnun değilim pek haşır neşir değiliz. Benim süpersonik telefonum meğersem saat ayarını kendi yapıyormuş bir de ben geriye aldım. Evde ki saatleri geri aldım. Sonra annemlerle telefonlaştık. Annem direk saatleri geri aldın mı? dedi. Beraberken hep onlar hallederdi bu ileri geri işlerini. O an telefonumu iki kere geri aldığımı fark ettim sonra diğer saatleri cep telefonuma göre iki saat geri aldığımı düşündüm. Hepsini iki saat ileri aldım. 
İyice kafam karıştı. Saat ikide işe gideceğim “Naaptım ya la ben” “Saat kaç?” çıldıracağım her saat farklı telden çalıyor. En son televizyondan Ntv’ye mi ne baktım. Aha geç kalıyorum. Apar topar çıktım evden. İşe 15-20 dakika geç kalmıştım. Ve bu benim ilk geç kalışımdı. (yeri ayrıdır) Müdürüm inanmamıştı söylediğime. Anlattığım o kadar karışıktı ki zaten. Ama keyfimden geç kalıyor olsam yaptığım bu aptallığı ona anlatmazdım. Çok moralim bozulmuştu inanmayınca. Ben yalan söyleme alışkanlığı olan biri değilim kaldı ki. Neden bu aptallığımı sana söyleyeyim. Otobüs kaçtı derdim. Ama tüm salaklığımı sana anlatıyorum. Bana “bir gün ünce hatırlattım Deniz hanım nasıl şaşırdınız anlayamadım” dedi. 2010 saat karmaşası böyle bitti. 
2011 senesinde ailem evdeydi ve tüm saatlerin hakkından geldiler :)
Gelelim bu seneye. Dün depodaki dolabın üzerinde kış saati uygulaması zart zurt diye bir yazı asılmış. Okur okumaz “geldi mi la o lanet gün” dedim. “İnşallah unutmam eve gider gitmez geri alayım”dedim. Der demez unuttum bunu. Akşam eve geldim. Sergül’ün spagetti çerezinden yaptım. Dizi izledim. Uzandım. Tost yaptım, ben bilmem eşim biliri izledim. Hiiç aklıma bile getirmedim saat olayını.
Sabah çok zor uyandım aslında aklımda erken kalkıp çamaşır yıkamak vardı. Biraz etrafı toparlarım falan dedim ama dokuz buçukta anca çıktım yataktan. Saat 11de evden çıktım. Bugün ki shiftim 12-8. Yine apar topar attım kendimi. Ne suratıma bir şey sürebildim ne adam gibi giyinebildim. Apartmandan çıktım. Güneş gözlüğümü taktım. Telefonumu çıkardım o da ne saat 10.08. O anda durakaldım. Beynim fıııjjjt geriye gitti. Şu kelebek etkisi filminde ki gibi. 
Saat 
Geri
Kış
Uygulama
Unutma
Paldır küldür eve çıktım Ntv’yi açtım. Saat 10.10du. Sinirimden ayaklarımı yere vurmak, zıplamak istedim. Ya bir insan saat uygulamasından bu kadar çekinir mi? Her sene sorun yaşar mı? Alacan kısa çubuğunu saatin bir önceki sayıya çekecen bitti la.
Aptal dediğinizi duydum deyin anam. Haklısınız. 
Ama önümüzdeki saat uygulamasına çok sıkı hazırlanıyorum bilesiniz :)
Şimdi saat gerçekten 11. işe gidiyorum canlar. Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder