8 Temmuz 2013 Pazartesi

Nirdesing?

Uzun zamandır elle tutulur bir yazı yazmadım. Yeni iş, direniş, sıcaklar şu bu derken Deniz yazmayı unuttu. Şimdi buzlu yeşil çayını yudumlayarak bu yazıyı yazıyor J

Aslında geçen hafta çok yazasım vardı. Ancak sağ bileğimdeki abuk ağrı yüzünden sağ elim 5-6 gün çevrimdışıydı. Aslında ağrım hala geçmiş değil. Nedir benim bu bilek ağrım anlayamıyorum ki. İki ayda bir burkulmayla damar damar üstüne binmiş gibi karışık bir ağrı mutlaka ziyaretime geliyor. Hayırlara gitsin.

İşin gücün arasında bir de havuz kaçamağı yapma fırsatı buldum Eka sayesinde. Eka askeriyenin yerlerine girebiliyor ve yanında misafir götürebiliyormuş, beni davet etti ve bende bu vesileyle sezonu açmış bulundum. Fenerbahçe de ki yere gittik. Kocaman bir havuzu varmış. Askeriyenin yeri deyip geçme tatil köyü gibi. Tertemiz ve düzenli bir yer. Ekayla sabahtan gitmiştik. Şansımıza hava geç açtı. Bizde şezlonglara yatıp muhabbet ettik. Sonunda güneş açtı. Biraz yüzdük biraz güneşlendik ve evlerimize döndük.
Nasıl formdan düşmüşüm anlatamam halbuki yürüyüş falan yapıyorum ama yalanmış meğer. Koca havuzu sanırım olimpik diyebiliriz. Baştan sona yüzebilmek için ki kere mola vermem gerekti. Ama çok eğlendik çok güldük
J

Şu an çamaşır makinesi durdu. Ben gideyim çamaşırlarımı asayım J Asıl ütü yapmam lazım ama hava çok sıcak.

Bu arada geçen babam geldiğinde evin pencerelerine sineklik taktırdık, nasıl mutluyum. Çünkü ne zaman pencereyi açsam eve tuhaf arılar, başparmağım kadar sinekler giriyordu. Elimde böcek ilacı, çığlık ata ata evde koşuşturuyordum. Ben onun kaç katıyım, evet biliyorum, ama korkuyorum işte. Bu yüzden evde hiç pencere açmıyor, neredeyse yirmi dört saat klima çalıştırıyordum. İflasın eşiğine geldim tabi ilk ayda, elektrik faturasını görünce. Şimdi pek mesudum oh mis! Sineklik canmış J

Sevgiler...

mis gibi bir direniş şarkısı



1 yorum:


  1. Selam tonton;

    Son gunlerde bir seyler acmak icin bilegini zorluyor musun? Bileginin ic kismini ortecek sekilde buz koy... bunu gunde bir kac kere tekrarla... buzluga konulan jelleri de kullanabilirsin....daha iyi

    sonra sonucu bildir... aaa bu arada ev telefonlarina bakmiyor musun? Sesini ozledim..he,he

    Kocaman optum...

    g.c

    YanıtlaSil