12 Eylül 2012 Çarşamba

Renkli Çerçeveler


Bugün eski yazılarımı karıştırırken perdelerini kaldırınca kedi yazımda renkli çerçeveler hazırlayacağımdan bahsetmişim onu gördüm. Fotoğrafını eklerim demişim. Üzerinden 8 ay geçtiğine göre ekleyebilirim :) 

Eskiden ev ekonomisi dersinde bizden boya, kutu, fırça, zart zurt isterlerdi. Ben boyalarımın hala evde bir köşede durduğuna inanıyordum. Ara tara yok, bulamadım. Şimdi üç dört çerçeve boyayacağım, e hepsi farklı renk olsun istiyorum. Bir ton boya almam lazım. Bitmeyecekler elimde kalacaklar. Ne yapsam, ne etsem derken liseden kalma guaj boyalarımı buldum. Guaj boyayla ahşap boyanır mı demeyin, biraz geç kuruyor ama bal gibide boyanıyor.

Açıkçası fırçamda yoktu. Evde far fırçası kılıklı küçük bir şey vardı. Onunla başladım boyamaya. Daha desenli dursun diye, yani düz düz durmasını istemediğim için, fırçayla pıt pıt, vura vura boyadım. Beğendim de doğrusu. Güzel göründüğünü düşünüyorum. 

Gelelim kurumasına iki üç gün kendi haline bırakın kurusun. Bir gün yetmiyor, ıslaklığı geçmiyor henüz. Üç günden sonra taş gibi oluyorlar ama :) 

Ben bu çerçeveleri boyayalı rahat beş altı ay olmuştur. Görüldüğü gibi gayet hoş duruyorlar, soyulma, çatlama gibi bir sorunu da yok. Eğer bir gün boya almaya üşenirseniz ahşap çerçevenizi guaj boyayla gönül rahatlığıyla boyayabilirsiniz. Sevgiler.


Ben çerçevelerimi ikeadan aldım. İkeanın online satış sitesinde bulamadım ama bu linkten çerçevelerin ham hallerine bakabilirsiniz. Linkteki satıcı ile hiç bir ilgim yoktur, başka bir görsel bulamadığım için bu linki veriyorum.

4 yorum: