13 Eylül 2012 Perşembe

Tavsiye Ederim #3

Bu Yazının Müziği Tabi Ki Duman - Oje

Tırnaklarımı ne zaman uzatmaya kalksam katman katman olur, soyulur sonrada kırılır. Çoğu arkadaşım yaşıyor aynı sorunu. Konuşuyoruz falan ama kimse test edilip onaylanmış bir yöntem öneremiyor.

Piyasada adı geçen oje markalarının hemen hemen hepsinin tırnak kırılmasını önleyici ojesini kullandım. Kremlerden kullandım. Her gün limon sürdüm. Hatta limon sürmeyi öyle abarttım ki lavabonun kenarına bir sabunluk içinde yarım limonu koydum, her el yıkayışımdan sonra sürüyordum. İyi gelir gibi oldu, sonra ben bıraktım falan yine hüsran anlayacağınız.

Tırnaklarımı dinlendirmeye karar verdim. Birkaç gün oje sürmeyeyim dedim. Neyse işe gittim. Molada ellerime baktım, böyle ojesiz bir çirkin geldi gözüme. Bizim mağazanın hemen karşısında Gratis var. Dedim gideyim bir parlatıcı alayım onu süreyim bari. Oje standının önünde dikiliyorum bu sefer hangisini alsam diye. Böyle daha önce görmediğim, ambalajı da farklı bir oje. Üstünde efendim işte kırılmaz, kopmaz, paslanmaz zart zurt. 8.90 lira falandı, aldım gitti. Bu arada oje 13.3 ml. Kesinlikle hiçbir umudum olmadan sürdüm ojeyi.

Bir iki gün geçti, manikür yapmaya üşendim. Tırnaklarımı kısacık kesip tekrar bu son aldığım ojeyi sürdüm. Haftalar geçti, benim tırnaklarım soyulmamaya başladı. Birazcık sertleştiler. Çok şaşırdım. Artık hiçbir ojenin tırnak onarıcı bir özelliği olmadığını düşünüyordum.


Artık tüm ojelerimin altına bir kat Amazing Shine Nail Strengthener sürüyorum. Çok nadir kırılma ve soyulma gibi sorunlarla karşılaşıyorum. Eskiye göre çok çok daha sağlıklı tırnaklarım. Bu oje haricinde de kırılmamaları için hiçbir bakım uygulamıyorum.

Benim derdime çare oldu. Eğer böyle bir sorununuz varsa denemenizi öneririm. Kaybedecek bir şey yok zaten. En kötü fazladan bir parlatıcınız daha olmuş olur. Sevgiler.


Tavsiye Ederim #2 yazısı için buraya
Tavsiye Ederim #1 yazısı için buraya

Bu arada fotoğraflarda tırnağım da görünen ojeler flormardan. Mint yeşili olan flormar 424. Diğeri ise flormar 429. Onun renginin ismini bilmiyorum. Maviye dönük yeşil gibi bir şey :) ehehe. tırnağımın tamamına iki kat 424 sürdüm. kuruduktan sonrada yarısına 429 sürdüm. 

2 yorum:

  1. ohh be sonunda bulduum. bende yazın başından beri tırnaklarımı uzatamadım.uzattığımdada oje sürmezsem kırılıyordu ama yinede kırılıp gittiler tabii :S nereye gitsem hep böyle birşey aradım ama bulamadım ilk fırsatta bende bir tane alıp deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tırnak soyulmaları ve kırılmaları çok can sıkıcı gerçekten. umarım seninde memnun kalacağın bir ürün olur :)

      Sil