3 Nisan 2012 Salı

kot ve gömlek


Bu aralar gözüm mağazalarda hep kot gömleklere takılıyor. Bir tane edinmeye karar verdim ben de( k.b. ;) ). Kot gömlek piyasasından haberiniz var mı bilmiyorum ama 50 liradan aşağıya kot gömlek yok gibi. Olanları da ben beğenmiyorum.
Oxxoya girip çıkarken gözüme bir tane kot gömlek takılmıştı, çabuk karar vermek istemedim. Bakındım bakındım mağazalara ama her zaman ilk işaretlediğin şık doğrudur. Almak niyeti ilen girdim oxxoya m bedenini buldum. O da ne sırtında kafam kadar bir delik, depoda da yokmuş başka m. Sonra kız şubeden getirelim dedi. Atladım hemen, bir yandan da “lan kaderimdeki gömlek bu değil mi bak defosuz olanı da yok” falan diyorum. Abarttı demeyin, bazen bir şeyi almadan evvel o kadar sürüncemede kalıyorum ki. Sebebi de, bkz: alınıp hiç giyilmeden dolapta çürüyen kıyafetler. Her neyse verdim siparişi. Sonra gömlek geldi oxxo’dan aradılar. Fekat ay sonu olması dolayısıyla bendeki para suyunu çekti tabi. Gidip alamıyorum bir türlü. Aklım gömlekte sürekli, neyse ayın biri oldu maaş yattı ertesi gün oxxo’da aldım soluğu. Ama aradan 15 gün falan geçti rahat. Gittim bir reyon görevlisinin yanına dedim böyle böyle sence hala saklıyor musunuzdur benim gömleği. “Bakalım” dedi. Elinde gömlekle döndü. Vallahi en doğal tepkilerimden bir demet savruldu gitti. “Anaaaaam cansınız lan siz” kızda güldü haliyle. Olsun.
Annemden öğrendiğim üzere sağına soluna baktım, tekrar denedim. Kendime geldiğimde elimde oxxo poşetiyle eve gelmiştim. Gömlek 69.90tl aslına bakarsanız öyle çok ahım şahım bir kalitede değil. Ücretine değer mi tartışılır. Pişman değilim arkadaşım, hatta daha çok kot gömleğe sahip olmak istiyorum artık. Kurtarıcı bir parça olduğunu düşünüyorum. Oxxo candır yahu, özellikle bu basic t-shirtleri on numara. Tavsiye ederim gençler. Sevgiler.


4 yorum:

  1. ne diyim bilemedim, kısmetinde varmış işte :)
    şu an farkettim ki, sahip olduğum envai çeşit kot versiyonuna rağmen ömrü hayatımda hiç kot gömleğim olmamış benim :S

    YanıtlaSil
  2. aldığın yeri söylediğin için çok çok sağol bende istiyordum ama bulmamıyodum inşallah bedenimi bulurum :)

    YanıtlaSil
  3. rica ederiim :) 3 günü geliyor diğer şubelerden beden yoksa önemli olan para suyunu çekmesin :)

    YanıtlaSil