2 Kasım 2012 Cuma

Bambu Yaprağı. Pardon?


Mint yeşili hayranlığım çalışma masamın olduğu duvarı boyayana kadardı. Çok büyük hayallerle başladığım oda dekorasyonum hüsranla bitti resmen. 

Önce; 
Duvardaki eski kitaplığımı söktüm ,
Spatulayla eski boyayı kazıdım ,
Duvarı zımparaladım.

Babamla beraber bauhaustan dolabımla aynı renk raflar ve masa aldım. Dolabımın sürgü kapaklarının kenarları gümüş rengi olduğu için, yine gümüş renk raf ve masa ayakları aldık. 
İstifadan sonra duvarı boyamaya kalkıştım. Anam o da ne! Boyanın rengi bambu yaprağı çıkmaz mı? Bauhaustaki görevliden beyaz istedik, gitti getirdi. Bu saçma rengi vereceği asla aklıma gelmezdi. 
Boyanın kapağı açık, ben boya kutusunun başında yere çömelmişim. Öyle kaldım bir beş dakika. Parmağımın ucuyla azıcık alıp duvara sürttüm. Yeeeaaani. 

Normalde alır gider bauhausa olay çıkarırım. Ama nasıl üşeniyorum. Ayrıca üç dört gün kaldı okulumun başlamasına bir an evvel yerleşmem lazım. Bastım boyayı kovaya, sürdüm duvara kat kat. Rezil bir renk! Yahu hiç uymadı rafların rengine. Ayaklarda raflara kısa geldi. Raf öne doğru meyil verdi. Sanırım matkapla on deliği boşuna açtık babamla. Yarın acele bir şekilde geri döneceğim eski siyah raf ayaklarıma.
Çok moralim bozuldu hiçbir şey hayal ettiğim gibi olmadı :(
Kimin gözü kaldıysa kulağının içinde sivilce çıkar inşallah ve küçük parmağını dolaba çarpar :( Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder