28 Kasım 2012 Çarşamba

hafta sonu gözümün gördükleri

Bir önceki yazıma ekleyecektim ancak altlarına yazacak uzun uzun paragraflarım yok. Bu yüzden başka bir başlık altında toplayayım istedim. Fotoğraf çekmekte hiç bir iddiam yok, yalnızca seviyorum. Sizlerle de paylaşmak istedim. Bilmiyorum ilgi çeker mi çekmez mi? Sadece paylaşmak istedim :) Sevgiler.

Bahçede evde

canımız kuzine. hafta sonu bütünleştim kendisiyle :)


sokak isimleri acuk tuhaf sanki

Bahçedeki kütüğün üstü mantar olmuş tuhaf :)

Bu kilim annemin halasınınmış, benim olacak inşallah :) eheh çok beğeniyorum.

Ne vanası bu? Bilemedim.

Canım yurdum insanı :) PTT?

Sen ne güzel yolsun öyle

Babam söyledi adını ama unuttum. Köylüler bu klübenin içine fındık veya cevizlerini koyup kurutuyorlarmış. Yerden yüksek olmasının sebebi de fındık ve cevizleri farelerden korumakmış. Adını bilen?

:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder