12 Mart 2013 Salı

Bitirdigim Ürünler #3


Aslında bitirdiğim ürünler yazısını daha sonra yani daha ürün biriktikten sonra yazmayı planlıyordum kayda değer bir şey yok çünkü. Hasta olduğumdan dolayı canım sıkkın, bir şeyler yapmak istiyorum. Dedim ne varsa artık uğraşayım onlarla biraz J Hadiyin bakalım ne bitmiş?



1)Pamuklar; Artık tek tek pamukları yazmayacağım. Yani böyle çok deli bir olayla karşılaşmadıkça yazmayacağım J İki paket pet pamuk birde kulak pamuğu bitirdim. Ben bunları kulak için değil de göz kalemi çektikten sonra düzeltmek için kullanıyorum. Watsonsta kocaman ucuz ucuz olanlar var. Gitsem onlardan alırım.



2)The Body Shop Hand Cream 50ml; Öncelikle kokusundan bahsedelim. Çılgınca vanilya kokuyor ama sanki bir baharat kokusu da geliyor. Bilmem anlatabildim mi? Ağır bir koku diyelim anlaşalım. Ben 2012 ocakta almıştım bu kremi tam bir senede bitirebildim yani. Ara ara baydı ara verdim. Genelde severek kullandım ve nemlendirmesi şahane. Tekrar alınabilir. Kremi aldığım yazı için TIKTIK.

3)Vaseline Body Cream 100ml; Bir önceki biten ürünler yazımda kakaolusunu bitirmiştim. Kokusunu beğenmemiştim. Bunun kokusu aloe-veralı. Hoş hatta çok hoş kokuyor ancak kış olmasına rağmen nemlendirmesi benim cildim için çok fazla. Resmen sabun sürmüşüm gibi bembeyaz oluyordu bacaklarım falan. Sonra yavaş yavaş emiyordu. Cildi çok kuru olanlar için sağlam bir ürün ama bana fazla.


4)Watsons Lanet Siyah Nokta Bantları 10adet; Sonunda bu banları bitirdim. Bende kesinlikle işe yaramadı. Kağıt bantlarıyla aynı benim için. Hiç beğenmedim hiç kimseye de tavsiye etmiyorum. Leş.

5)Veet Hazır Ağda Bantları; Şimdi isimlerini hatırlamıyorum ama diğer marka ağda bantlarını da kullanmıştım. Veet bir numara kesinlikle. Bence o plastik kutulara göre çok çok  daha kullanışlı. Yok ısıt, sür, bez bul. Bu kırmızı meyveli çokta güzel kokuyor ehe J Tabi ki acı azalması gibi bir durum söz konusu değil. İçinden de iki adet yağlı mendil çıkıyor.


6)Listerine Zero 250ml; Bayılıyorum bu gargaraya. Bu seferki alkolsüz olanı koyu maviye göre çok daha az ağız yakıyor. Bende bir şişe daha alkolsüz vardı onu kullanıyorum şimdi ama o da bitince yine alkollü alacağım. Onun kokusu ve ferahlığı ağızda daha uzun süre kalıyor çünkü.

7)Nivea Young Peeling 150ml; Nivea yüz kreminin yüzümde yaptığı tüylenmeden sonra niveanın tüm ürünlerinden soğumuştum. Bu peelingide son zamanlarda yüzüme değil dirsek ve dizlerimde kullanarak bitirdim. Almayı düşünmüyorum.

8)Yves Rocher Duş Jeli 200ml; Ben yeşil çay kokulusunu bitirdim. Koku şahane, harika köpürüyor gel gelelim 200ml’i 9lira mı neydi. Yani avon, fa, palmolive gibi duş jelleri de harika kokuyorlar, harika kokuyorlar ve ucuzlar. Olsun denemiş olduk. Param çok diyorsanız alın güzel bence J

Bize ayrılan sürenin sonuna geldik bir sonraki bitirdiğim ürünler yazısında görüşmek dileğiyle J

Bitirdiğim Ürünler #1 Yazısı İçin TIKTIK
Bitirdiğim Ürünler #2 Yazısı İçin TIKTIK





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder