4 Mart 2013 Pazartesi

KAHVE ALTI


Sevgili mart ayına girmiş bulunduğumuz şu günlerde yazamıyorum. Eskiden yazıları yazar yazar sonra yayınlardım onlardan da kalmamış. İşin kötüsü canım çekiyor yazı eklemeyi. Efendime söyleyeyim fotoğraf eklemesi, video koyması uğraşması zevkli şeyler. Ama bende tık yok. Akademi günlüğü yazayım dedim eğğh dedim. Nedense şeapamadım şimdi. Aslında neden biliyor musunuz? Herkes çevremdeki herkes akademiyi soruyor. Nasıl oluyor, ne yapıyorsunuz, sen ne yaptın? Falan. Dört yüz elli kere anlatınca gelip bir defada yazmak içinden gelmiyor açıkçası.

Geçen gün üniversiteden kızlarla kahvaltı yaptık yine bir eksikle. Çok çalıştırıyorlar onu.

Bir keresinde Büşra beni Çengelköy’de Erbap diye bir yere götürmüştü kahvaltıya, yine oraya gittik. On numara bir açık büfesi var Erbap’ın. Sabahtan gidince işte önce omletler, kahvaltılıklar falan, sonra poğaçalar, sonra tatlılar tatlı kurabiyeler, meyveler. Aman aman bitmek bitmeyen bir açık büfe ve oldukça lezzetliler. Bir ton reçel, çeşit çeşit peynir. Maşallah hepimizde gırtlağımıza düşkün hatunlarız. Oh ne güzel yedik arkadaş bak hatırladım şimdi yine bir hoşuma gitti. Yurtta da açık büfe kahvaltı vardı, şimdide açık büfeyi görünce hepimiz yurt anılarımızı tazeledik. Bir muhabbet aman nazar değmesin bize. Saat on biri geçiyordu oturduk herhalde üç falandı kalktık J Azıcıkta Çınaraltı diye bir yerde oturduk. Büşra sağlam yerler biliyor, Çengelköy’de J

Çengelköy bomba bir yer aslında ama çok düzensiz, dağınık bir yer. Yani bu saydığım yerlerin bulunduğu cadde tam bir çarpık kentleşme örneği. Kendinizi bir mekana atmazsanız bütün mahalle üstünüze üstünüze geliyor. Belki de orayı bunlar mı güzel yapıyor. Yok bee J Deniz kıyısı her yer benim hoşuma gidiyor galiba.

Böyle güzel bir hafta sonuydu uzun zamandır kızlarla toplaşıp bu kadar gülmemiştik. Bir de kalmalı bir hafta sonu ayarlarsak tadından yenmez J Kahrolsun herkes iş güç peşinde işte. Ah sevgili zaman koşma la.

Fotoğraflar için birkaç gün bekleteceğim sizi.

Sevgiler.


Yurtta bir dönem takıldığımız parçalardan biri.
Cansın Kerim Tekin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder