18 Ağustos 2013 Pazar

Günes Savascıları

Bikini : Koton

Henüz Kaş tatiline nasıl dahil olduğumu yazmadım ama biran önce tatilde kullandığım güneş koruyucu ve bronzlaşmama yardımcı ürünlerden bahsetmek istedim. Yaz henüz bitmedi belki tatile gideceklere bir fikir verir.

1) Panama Jack Faces 90ml; Panama Jack markası bildiğim kadarıyla Gratise özel markalardan. Geçen sene bronzlaştırıcısından memnun kalınca bu sene güneş kremini almaya karar verdim. Aldığım bu ürün yalnızca yüz için.Y UVA ve UVB ışınlarına karşı 30+ koruma faktörü içeriyor. üzde yağlı bir his bırakmıyor ve çabuk emiliyor bu artı bir özellik bence. Parıl parıl surat pek hoşuma gitmiyor çünkü.  Benim yüzümde hafif yanma hissi yarattı. Bu yüzden kalanını kullanmayacağım. Cilde göre farklılık gösterebileceği için kötüleyemem. Kokusu klasik güneş kremi kokularından çok farklı. Jelibon gibi kokuyor.

2) Panama Jack Dark Tanning Oil 237ml; Bu bronzlaştırıcı yağ 4 koruma faktörü içeriyor. Hiç yoktan iyidir değil mi? J Bu ürünü 2011 yılında aldım. Kokusunda ve yapısında herhangi bir bozulma olmadı. Gayet memnun bir şekilde kullanıyorum. Dibinde iki parmak kaldı kısmetse seneye bitirebileceğim. Bol bol kullanmama rağmen oldukça bereketli çıktı. Çiçek gibi kokuyor.

3) Kakao Yağı Marmara 35gr; Bu ürünü geçen yıl Watsonstan almıştım. Vücuttaki çatlaklara ve selülitlere iyi geldiğini duymuştum. Tüm kış bacağıma masaj yaparak uyguladım. Hiçbir sonuç alamadım. Ya çok kilo alıp verdiğim için nötrlendi, ya da yanlış uyguladım. Ben de tatilde yanıma aldım bronzlaşmama yardımcı olsun diye. Genelde vücutta bronzlaşması en zor bölgelere yani kol ve bacak içlerine uyguladım. Sonuç başarılı. Söylememe gerek var mı bilmiyorum mükemmel kokuyor. Yememek için zor tutuyorum kendimi J

4) Garnier Ambre Solaire Güneş Sonrası Nemlendirici Sprey 200ml; Benim cildim tatilde deniz suyu ve güneşin etkisiyle duştan sonra gerim gerim gerilir. Bu yüzden her hangi bir vücut kremi kullanmadan önce güneş sonrası nemlendiricilerine ihtiyaç duyuyorum. Bundan önce Shiseidonun güneş sonrası bakım ürününü kullanmıştım. Hem pahalı hem de şişesi kocaman olduğu için pratik bir şey almak istedim. Arkadaşım Garnieri önerdi ve çok memnun kaldım. Kokusu temiz ve çiçeksi.

Ben yaptım siz yapmayın:
Yüz için aldığım ürünü tüm vücudumda kullandım. Yüze kullanıldığı için en iyi korumayı sağlar dedim. Büyük bir yanlışmış. Sonuçta aldığım ürün yağsız ve kolay emilir bir üründü. Bu yüzden vücudum bir anda kıpkırmızı oldu. Siz siz olun vücudunuz için mutlaka yağlı koyu kıvamlı bir ürün tercih edin.

Her sene güneş ışınlarının belli saatler haricinde vücuda ne kadar zarar verdiğiyle ilgili yazılar okuyorum. Ama tatilden kapkara dönüyorum. Özellikle güneşlenmiyorum denizde yanıyorum ben. Gerçekten!

Güneşin zararlı ışınlarından uzak kalmanız dileğiyle iyi tatiller J


Hep ürün yazılarım hakkında ne düşündüğünüzü merak ediyorum. 
Sıkıcı mı buluyorsunuz? 
Yoksa açıklayıcı ve akıcı mı?
Bununla ilgili ufak bir yorum bırakırsanız çok sevinirim J

2 yorum: