17 Ağustos 2013 Cumartesi

okuyamıyorum



Bu kitap yığının hepsini okudum diyebilsem keşke. Bu yığın benim uzun zamandır başlayıp başlayıp yarım bıraktığım kitapların sadece bir kısmı. Masamı deşelesem bir bu kadar daha çıkarabilirim.

Ben kitap okumaktan büyük keyif alan biriydim. Hatta beni yazmaya iten, kitaba olan sevgimdir. Ne yazık ki uzun zamandır sadece yarım bırakıyorum.

Sorunun derinine indim.

2010 yılında Remzi’de çalışmaya başladığımdan beri ben doğru düzgün kitap okuyamaz olmuşum. Çalışırken kıyıda köşede, çekmece içlerinde kitaplar bitirdim evet ama evde, tatilde özellikle de işi bıraktıktan sonra kitap bitiremedim ben. Kitapçıda çalışan herkes mi böyle oluyor acaba? İş fobisi mi bu?

Sanmayın bu yığındaki kitapların bir iki sayfasını okuyup bırakıyorum. Hepsinin en az elli sayfası okunmuş. Şimdide kaldığım yerden başlayamıyorum işte. Hayal meyal hatırlıyorum çünkü başa sarınca da sıkıcı oluyor elim gitmiyor.

Kendime yasak koymuştum. Bir kitap bitmeden bir yenisi alınmayacak. Akademiye başlamamla beraber yasağı delmem bir oldu. Tiyatro kitapları almaya başladım bu kez. Mesela Macbeth. Kendi rolümün olduğu yere kadar okuyup bırakmışım. Sevmedim de bıraktım diyeceğim. Yok değil. Hepsi güzel okunası kitaplar. Sorun vallahi bende.

Ne okusam, nereden başlasam da kitaplarla aramı düzeltsem? Nasıl özeniyorum kitaplarla ilgili bloglara baktıkça. Yazar ayları yapılıyor, katılamıyorum. Sırf bu yeni huyum yüzünden. Başlar bırakırım, rezil olurum millete diye. Şimdi herkese itiraf etmiş oldum.

Bir tür bunalım bu!

Var mı kitaplarla aramı düzeltecek bir tavsiyeniz. Yorumlarınızı bekliyorum J

Yazan: Kitap okuyamayan kız (Eskiden okurdu ama)




Sevgiler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder