20 Şubat 2012 Pazartesi

Memnun Değilim #1


MOTOROLA FLIPOUT
Bu yazıyı yazmak nereden aklıma geldi. Dün çalıştığım kitapçıya bir kız geldi. Elinde benim cep telefonumun aynısı yanına yaklaşıp “acını anlıyorum kardeşim, yalnız değilsin” demek istedim. Sonra ben yandım kimse yanması diyerek karar verdim memnun kalmadığım şeyleri paylaşmaya.

Ürünümüz Motorola flipout. Lanet yağsın. Ben bu cep telefonunu teknosa’dan aldım. Asıl amacım blackberry modellerine bakmaktı. Ama bu rengarenk telefonu görünce benim olmalı dedim. Satış elemanına sordum, “ne dersin dayanıklı mıdır? Başka telefonlara mı baksam” diye. “yek yaa hepsi aynı” dedi. Teknik tabirlerden anlamadığım için ve telefon alma kararında olduğum için satış elemanına güvendim. Kasada buldum kendimi. Eve gittim şarjını doldurdum. Sürekli kurcaladım. 1 saat sonra şarjı bitti. Çok kurcaladım ondandır dedim. Yok öyle değil. Günde 3-4 defa şarj ediyorum. Telefonu da çok kullanmıyorum daha doğrusu kullanamıyorum. 8 saat çalışıyorum zaten o saatlerde bakmıyorum. Sonrasında biraz mesajlaşıyorum, face, twitter, blogspot hoop yine şarjımız bitti. Bazen durduk yere hani hiç ellememişim telefonu, telefon ötmeye başlıyor. Cihaz çok ısındı 10 sn sonra kapanacak dıt dıt ötüyor o sırada bir yazı daha soğutma devrede. Sonra bir yazı daha cihaz ısısı normale döndü. Tabi bu sırada telefonla hiçbir işlem yapamıyorsunuz. İlk uyarıyı verdiğinde de cihaz ısıdan patlayacak modda oluyor. Bazen kendi kendini kapatıyor, sonra hiç pin falan sormadan açılıyor. Sağlamlılıktan da sınıfta kaldı. Zamanla kayar kısım deforme oluyor çünkü. Renkli renkli bir sürü kapağı var çok şirin duruyor fakat sakın aldanmayın. Ekranı dokunmatik ve çoooooook hassas. Şöyle ki telefonla konuşurken ışığının sönmesi gerekli değimli ekran bir durmalı. Yok konuşurken yanağınızdan etkilenip kapanıyor. Çıldırtıyor beni lan acaba kapanır mı diye düşünmekten konuştuğumu anlamıyorum. Kamerası 3.1 megapixel. 3.1lerin en kötüsü diyebiliriz.
Yok mu bu telefonun bir güzel yanı?
Var. Ses kalitesi. Harika şekilde müzik dinleyebilirsizin. Ayrıca dinlerken birden kulaklığı cihazdan çektiniz diyelim. Müzik programı otomatik kapanıyor. Bazen cebindeyken çıkar dışarıya ses bangır bangır gider ya yok öyle bir durum yani. Bu çok hoşuma gitmişti tabi müzikte dinleyince şarj süreniz yarım saate falan iniyor. Yani siz siz olun telefon almadan iyice araştırın. Teknik tabirleri öğrenin. Kullanıcı yorumlarını okuyun. Bir ton para verip pişman olmak en kötüsü çünkü. Sevgiler.

9 yorum:

  1. eski telefonum :)

    bende farklı görüntüsüne işlemcisine falan kanmıştım ama kağnı gibiydi, aldığım günün ertesi wifi sorunlu cıkınca direk göturdum değiştirdim.

    vaktin varken değiştir derim ben. samsung galaxy pro aldım bunu verip yazın. nasıl memnunum anlatamam. :)

    YanıtlaSil
  2. değiştirilecek süreyi çoktan aştım ben. telefonun borcunu yeni kapatmış bulunmaktayım. şimdi yeni telefon arayışındayım. samsungu herkes övüyor fakat samsunglarda whatsupp programı kullanılmıyor diye biliyorum. kiiii ben çok etkin bir whatsupp kullanıcısıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çatır çatır kullanıyorum yaa whatsapp, yok sorun falan hiiiç.

      gerçi şimdiye almışsındırda =)

      Sil
    2. nnnooouuğğ hala almadım

      Sil
    3. galaxy pro piyasadan kalkmış. yerine başka bi benzeri var şimdi ama sevmedim ben.

      not: şu kelime doğrulamayıda kaldır :)

      Sil
    4. hahaha :) söylemesen bu angaryadan haberim olmayacaktı.

      Sil
  3. Deniz'cigim, buyuk ihtimalle sana kullanilmis bir telefon satmislar.... olmayan seyler degil....(burada bile oluyormus) pil omru cok az baksana.... bir de devamli muzik dinlemek ve facebooka girmek... sarji bosaltiyor....evet samsung galsxy'i cok methediyorlar...ir de sony ericson.. bu senin whatsupp dedigin nedir... bir aydinlat teyzeni bakalim... bu arada cahilligimi de hos gor... hi, hi

    YanıtlaSil
  4. Bende yarin almayi dusunurken biraz arastirma daha yapiyim demstim gordugum sye bak

    YanıtlaSil