3 Şubat 2012 Cuma

rihannacığım

İşe gidip gelirken mutlaka kulağımda bir müzik olur. Eğer kendi listemi dinlemiyorsam radyo istasyonlarını zaplıyorum. Sabah 7 ile 10 arasındaysa Rock FMde Mesut Süre'nin hazırladığı Convers'le Rabarba'yı dinliyorum. Muhabbetler o kadar içten ki eminim sizinde hoşunuza gidecektir. Saat 14.00 de iş başı yaptığım zamanlarda dinleyemiyorum o saatlerde uyuyor oluyorum :) Öğlen kalkıp işe giderken enerjik-tempolu bir şeyler arıyorum o zamanda genelde pal stationı dinliyor buluyorum kendimi. Son zamanlarda bu şarkıyla çok sık karşılaşır oldum. Geçenlerde televizyon bir müzik kanalında kalmış evin içinde dolanırken "ah o şarkı yaa" oldum. Tabi ben farkına vardığımda klip son demlerindeydi. Youtubedan tamamını izledim ve çok hoşuma gitti. Film tadında olmuş. Ben normalde Rihanna ne dinlerim ne de beğenirim. Fakat bu şarkı ve kliple Rihanna kalbimi çalmış oldu. Diğer şarkılarını hala sevmiyorum gerçi neyse, öyle işte. sevgiler.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder